Növelte eladásait a Jaguar-Land Rover
Sose ment még ilyen jól a Jaguar-Land Rovernek, amely az idei év első hat hónapjában 14 százalékkal növelte az eladásait új modelljeinek köszönhetően.
Tizennégy százalékkal növelte a tavalyihoz képest az eladásait a Jaguar-Land Rover, így a Coventry-ben működő brit-indiai cégnél már kibonthatják az első pezsgőt a szép eredmények miatt.
A 2008-ban egyesített két márka bő 240 ezer autót adott el a január és június közötti időszakban, amire a gyártó történetében még sohasem volt példa. A statisztikák szerint az is örömteli, hogy a két márka hasonló ütemű növekedést ért el, bár az eladások nagyobb részét még mindig a Land Rover jelenti.
A Ranger Rover Evoque-nak köszönhetően a Land Roverből 196 785, míg a Jaguarból 43 587 darab fogyott az első hat hónapban; utóbbi esetben ez biztató 16 százalékos növekedést jelent, amiben vastagon benne van az F-type sportkocsi megjelenése.
Az előrejelzések szerint a brit-indiai cégnél a következő években még nagyobb növekedést várnak a szakemberek, a cég pedig mintegy 3,5 milliárd fontot költ majd az aktuális pénzügyi évben a különböző fejlesztésekre. Az üzemek korszerűsítésén kívül tervbe vették egy új, az eddigiekhez képest olcsóbb Jaguar modell bemutatását, valamint szeretnének kifejleszteni egy új motorcsaládot is a hatékonyabb üzemben tartás végett.
Az indiai Tata Motors alá tartozó Jaguar-Land Rover a beruházásoktól az eladások további emelkedését várja, ami a mostani tendenciák alapján megvalósítható elképzelésnek tűnik.