Dobbantott a Mercedes: megnőttek az eladások a világpiacon
Erős évkezdést produkált a Daimler: a németek sikeresen növelték eladásaikat, és az egy évvel korábbihoz képest bő százezerrel több Mercedest adtak el az év második hónapjában.
16,5 százalékkal több, azaz közel 105 ezer Mercedest értékesített februárban a Daimler a világpiacon. A német gyártó szinte minden régióban növelni tudta az eladási mutatókat, és a februári eredménnyel együtt idén már 215 ezer autót értékesítettek a vásárlóknak.
A legnagyobb növekedést a kínai piacon érte el a Daimler, ahol 73,6 százalékkal nőtt a kereslet a német márka felső-közép-, és luxuskategóriás autói iránt.
A februári hónapban csak a Smart márka eladásai csökkentek, amelyek az éves összesítésben 6 százalékkal teljesítettek rosszabbul (ez 7366 darabot jelent).